1 Nisan 2021 Perşembe

GRUBUMUZU KURMADAN ÖNCE

Face'de grubumuzu kurmadan önce arkadaşlar arasında geçen iletişimi aktarmak istiyorum.

Sevil Torunlar Gönderi Sahibi 1957-1960 yılları arasında orta okulda mıydınız? Gökçin isminde bir öğrenci tanıyormusunuz? Bizim sınıfımızda Nezihi isminde bir öğrenci olacak, o siz misiniz? Erkek öğrencilerden Atila Törüner vardı. Sanıyorum sizinle orta birden itibaren aynı sınıfta okuduk. Erkek grubunun ön sırasında Necdet Demirel var mıydı?
  • Ali Nezihi Bilge evet dedikleriniz doğru ben Nezihi Bilge. Sonradan Ali ön adımı da kullanmaya başladım. Gökçin bizim sınıfyaydı şu anda Çanakkale çivarında yaşıyor. Atilla Törüner maalesef vefat etti. Necdet Demirel'i lise bittikten sonra görmedim. Sizi hatırlamaya çalışıyorum. Çok memnun oldum
  • Sevil Torunlar  Gönderi SahibBen de öğretmen kızıyım. Annem Nezihe Yüksel, ben Sevil Yüksel. Bir de Sema Yüksel var, hatırlayabilecek misiniz? Hala görüştüğüm can kardeşim Sema ve Necdet ile hem sınıf, hem de sokak arkadaşıyız. O yıllarda ön adımızı kullanmıyorduk. Atila'nın vefatını Sema'dan duymuştum. Sema ve Necdet istanbul'da yaşıyorlar, görüşüyorlar. Sınıfımızda kızlar grubunun önden ikinci sırasında, orta kısmında, Sema ile yanana oturuyorduk. Yıllar sonra sizinle burada karşılaşmak güzeldi. Ben de memnun oldum. Iyi günler, teşekkürler.
  • Ali Nezihi Bilge memnun oldum iyi günler
  • Nejat Uğurlu Ben Nejat Uğurlu Sevil Torunlar1957-58 I/A 1958-59 II/A sınıflarında beraber okuduğumuz arkadaşlarla bir grup kurup bilgilerimizi paylaşabiliriz.Beraber okuduğumuz arkadaşlardan benim sayabildiklerim aşağıda Mine Gürleyik, Mine Alptekin, Gülay Özsaygılı, Canan Türksev, Sevil Yüksel, Sema Yüksel, Gökçin Kızılırmak, Ali Nezihi Bilge, Attila Törüner, Ünal Elverici, Nevzat Topaloğlu, Nejat Uğurlu, Necdet Demirel, Yalçın Aker, Esen Yalımer, Cengiz Toklu, Tuncay Turuthan, İbrahim Erol.
  • Ali Nezihi Bilge doğrudur ve maalesef Yalçın Aker ve Atilla Törüner artık bizimle değil
  • Sevil Torunlar  Gönderi SahibBen de size ulaşmaya çalışıyordum, isminiz tanıdık geldi, yanılmamışım. Yazdığınız için teşekkür ederim. Mine Gürleyik hariç kız arkadaşlarımı soyadları ile hatırlıyorum. Canan'ın soyadı Türksev olabilir.Nejat Uğurlu Ali Oktay Öztelli, Ünal Elverdi olarak aklımda kalmış, Yalçın Sakarya, ablası Sevim Sakarya babamın öğrencisiydi, Nevzat Topaloğlu, annemin öğrencisiydi, hatırladığımız arkadaşlar. Necdet' ten sonraki isimleri hatırlayamadım. 1959-1960 dönemini birkaç ay birlikte karışık okuduktan sonra siz Erkek Lisisi'ne, bugünkü adıyla MKL ne geçtiniz. Ayrıca güzel düşünceniz için teşekkür ederim. Ancak sağlık sorunlarım var ve 25 yıldan beri diyabet hastasıyım, şeker düşmesi beni zorluyor. Çok fazla yazışamıyorum. Üç yıldan beri facebookta yım, sadece aile içinde yazışıyoruz. Diğer arkadaşların dusüncesini bilemiyorum. Yıllar sonra burada sizinle yazışmak güzeldi. Tekrar teşekkür eder, sağlıklı yıllar dilerim arkadaşım.Resim öğretmenimiz Lütfiye Böke'nin kızı Sibel Böke de bir dönem bizimle aynı sınıfta okudu. Selamlar.
  • Sevil Torunlar  Gönderi SahibBu kadarcık yazıyı bile ancak yazabildim, şeker düşmesi nedeniyle. Umarım sizlerin sağlığınız iyidir arkadaslarım. Kaybettiğimiz arkadaşlarımız nur içinde uyusunlar.
  • Nejat Uğurlu 60 yıl sonra eski bir arkadaşı bulmak çok güzel. Bilgi toplamak çok zor oluyor. Destek bulamayınca fazla çaba harcamamak gerekiyor. Sağlığına dikkat et kardeşim. Ben de yitirdiğimiz arkadaşlarımızı hasretle anıyorum. Hepsi ışıklar içinde olsunlar.
  • Sevil Torunlar  Gönderi Sahibhaklısın, hepimiz bir yerlere dağıldık, ben yine buradan okulumuz öğretmenleri ile ve Levent sokaktaki evimiz ile ilgili birkaç paylaşım yapabilirim.Nejat Uğurlu Selamlar.
  • Sevil Torunlar  Gönderi Sahibarkadaşım, eşim de İTÜ makina bölümünden mezun. 50. Yıl ve 60. Yıl törenlerinde İstanbul'daydık. Sema ile görüştüm. Onlar pandemiden itibaren İstanbul dışındalar Biz Ankara'dan ayrılmadık. Iyi akşamlar, selamlar.Nejat Uğurlu
  • Nejat Uğurlu Grubu kurarsak bu haberleşme oraya taşınır. Bizler de daha iyi bilgilenmiş oluruz. Grupta buluşmak üzere.
  • Sevil Torunlar  Gönderi SahibBen çok iyi bir kullanıcı değilim. Buralara kadar geldim ama...daha önce yazdığım gibi, şeker düşmeleri beni zorluyor.Nejat Uğurlu İyi akşamlar.
  • Cengiz Toklu Geçmiş olsun. Yıllar yıllar sonra, karşılıklı olarak birbirimizi tam hatırlamasak bile, yeniden buluşmak ne güzel.
  • Cengiz Toklu Nejat kardeşimizin bu güzel becerisi ve gücü var. Bizi o güzel yıllara geri götürdü. Sağol Nejat.
  • Sevil Torunlar  Gönderi Sahibçok teşekkür ederim. Bu yaşlarda sağlik önemli. Evet, eski arkadaşlar burada birbirimizden habersiz yazıştık, o günlere gittik. Hayat tesadüflerle dolu. Sizlere sağlıklı günler dilerim. Cengiz Toklu


  • Fotoğrafı yollayan arkadaşım, can kardeşim, Sema Yüksel Özeray'a teşekkür ederim. 

Bu fotoğraf  grubun kurulmasına sebep oldu. Sema Yüksel artık grubumuzda ve bu fotoğrafı o saklamış olmalı. Sevil Yüksel'in annesi Nezihe hanım ve onun okul arkadaşları Vacide ve Nimet hanımlar ilk isimlendirdiklerim. Okul müdürümüz İbrahim beyi çok iyi hatırladım fakat müdürümüzün o olduğundan gene de emin değildim. İsimlendirmede hatalar olabilir. Pencere yakınında Hikmet Önal öğretmenime çok benzeyen bir öğretmen var. Kendisi lisede öğretmenimiz ve müdür muavinimiz olmuştu. Ortaokulda dersimize geldiğini tam hatırlayamıyorum. Turgut beyin kucağında oğlu Murat olmalı. Bu da gözden kaçabilen bir ayrıntı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BELGE OLMADAN FİKİR YÜRÜTMEK

TARİHCE: 1951-52 öğretim yılında okulumuz, 1 Kasım 1951 tarihinde bir sınıf, bir şube olarak eğitime başlamıştır.   1952-53 öğretim yılında...