4 Nisan 2021 Pazar

SIRA ARKADAŞLARI YÜKSEL'LER

 Yan yana oturan iki arkadaşımız. Sema ve Sevil. İkisi de Yüksel

Barbaros ilkokulunda da Levent sokakta da beraberdiler.

Sema Yüksel Özeray arkadaşımız şöyle yazmış gruba:

Sevgili arkadaşlarım;sizleri görmeyeli aradan 60 yıl geçmiş;İsim ve soyadlarınızı gayet iyi ;fakat simalarınızı tam hatırlıyamıyorum,Zaten iki yıl sonra da ayrılmıştık;Nejat arkadaşımızın beni buluşundan ve guruba alma isteğinden buruk bir sevinç duydum;Burukluk ;hızla geçen yıllardan olmalı,Teşekkür ler ediyorum ,Benim Levent sokak arkadaşlarım,Attila,Necdet ve Sevil Yüksel .Attilanın kaybı beni bayağı üzdü,Babalarımız arkadaştı Annesi kardeşimin öğretmeni idi,komşuyduk ,çok görüşemesek de kalplerimizde müstesna yerleri olan saygıdeğer insanlardı;hem de öğretmen ailesi olarak;Aynı şekildeSevil in ve Necdet in de aileleri ,,,de. Şimdi hoşbuldum diyorum.Beni sorarsanız emekli felsefe grubu öğretmeniyim,eşim de öyle;Uzun yıllar As .okullarda çalıştık,Bir kız evlat ,ve kız torun sahibiyim;Allah bağışlarsa,,,zaten bütün çocuklar bizim. Sevgiyle kalın ,sağlıcakla...



Bu sınıfta ön sırada Nevzat Karataş ve Derya Aladlı da var. Sevil Yüksel solda kurdelası var.



Hüsnü ve Nezihe Yüksel öğretmenler ve çocukları Güneş, Uğur ve Sevil

Yüksel Ailesi'nin evleri: Levent sokakNo:47 Omurtak sokak köşesi.

Sevil Yüksel Kardeşim face'de yazdıkları ile bu grubumuzn kurulmasına sebep oldu. Ortaokulu beraber okuduğumuz ortaya çıktı. Nezihe Yüksel öğretmenin annesi ve Hüsnü Yüksel öğretmenin babası olduğunu öğrendim. Güneş ağabeyini beş yıl önce kaybettiğini Uğur ağabeyi ile öğretmen isimlerini kontrol ettiklerini yazmıştı. Ama benim için "Uğur Yüksel" kelimesini birlikte duymayınca hiç bir çağrışım yapmamıştı. Engin Armay kardeşim "Uğur Yüksel nerede?" diye yazınca kafamda her şey aydınlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BELGE OLMADAN FİKİR YÜRÜTMEK

TARİHCE: 1951-52 öğretim yılında okulumuz, 1 Kasım 1951 tarihinde bir sınıf, bir şube olarak eğitime başlamıştır.   1952-53 öğretim yılında...