9 Nisan 2021 Cuma

GEZİLERDEN KALANLAR

 BOLU GEZİSİ- Sevil Torunlar

YKL Öğretmen ve Öğrencilerinin Bolu/Abant gezisinden.
23 Nisan 1962 yılı.
Bolu Kız Öğretmen Okulu'nda kalındı.
Öğretmenler;
Vacide Gürel, Perihan Hanım, Nuriye Noyan, Melek Hanım, Nezihe Yüksel(annem), Hüsnü Yüksel(babam), misafir öğretmen Kemal Noyan.
Bu fotoğraf Osman Gürel tarafından çekilmiştir.














  • Benim canım kardeşim Seville Uğurcuğum ,Nezihe öğretmenim ve arka sırada sağdan dördüncü Sevil Kıvanç var,Sevil Kıvanç Bursada uzun yıllar Göz doktorluğu yaptı,kocası da göz ameliyatları yaparak birçok insana şifa dağıttılar
    • Beğen
    • Yanıtla
    • 3h
  • Arkadaki gözlüklü beyin yanındaki okul müstahdemi Zekeriya ağabey.
  •  
    ÜRGÜP GEZİSİ 29 Ekim 1962
    Bu gezi fotoğrafında Cengiz Toklu, Gökçin Kızılırmak ve Yalçın Aker dostlarım varlar.
    Öğretmenlerden de Rasim Albayrak, Meral Atak ve İsmail Erkal'ı tanıyorum.
    İsmail beyin eşi Saadet hanım ve kızı Nuray da tanıdıklarım.
    Eski yıllarda face de bir yazışma buldum ve ekledim.

       


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    BELGE OLMADAN FİKİR YÜRÜTMEK

    TARİHCE: 1951-52 öğretim yılında okulumuz, 1 Kasım 1951 tarihinde bir sınıf, bir şube olarak eğitime başlamıştır.   1952-53 öğretim yılında...